Logowanie

Konferencje tematyczne
Kontakt

Prasa
Konferencje
Telewizja
Internet
Ulotki i poligrafia
inne
Gadżety promocyjne

Home Projekt Zadania Zasoby Publikacje Wskaźniki Dokumenty Konferencje Promocja Linki

Filmy reklamowe PKAERO:

  • Film w wersji angielskiej
  • Film w wersji polskiej
    


    Prasowe materiały promocyjne projektu

    The Warsaw Voice - Polish Scientist in ćrospace Competition

    2012-05-15
    Chemicy z Rzeszowa pracują nad materiałami dla Lotnictwa - Nowiny 29.02.2012

    2012-02-29
    Pod Skrzydłami Innowacji - artykuł w Biuletynie PIG

    2011-12-28
    Gazeta Wyborcza artykuł n.t. Samolot z grafenem? Nad tym pracują naukowcy

    2011-10-28
    Biznes Raport Siła Innowacji - Nauka dla Biznesu

    2011-09-30
    Rzeszowska Dolina Lotnicza - Pięćdziesiątka Przekroju

    2011-07-13
    Lot wznoszący polskiego przemysłu lotniczego - Gazeta Wyborcza 7.07.2011

    2011-07-08
    Polish Supercluster - Artykuł w wydawnictwie Polish Market

    2011-07-07
    Aviation Valley: the leading aviation industry cluster in Poland - Polish Market

    2011-07-07
    Uskrzydlające fundusze - SpinOff

    2011-07-05


    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
    Wytyczne odnośnie materiałów promocyjnych


    ZAKTUALIZOWANY Przewodnik po promocji Projektu Kluczowego

    Oznakowane nisko-cenne środki trwałe (poniżej 3 500 PLN) oraz aparatury naukowo-badawczej zakupiona w ramach projektu

    W celu oznaczenia środków trwałych należy stosować naklejki/plakietki informacyjne. Układ naklejki/plakietki powinien zawierać:

    • Logo Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska,
    • Logo Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
    W przypadku produktów o bardzo małych gabarytach, na których nie ma możliwości zamieszczenia czytelnej informacji o współfinansowaniu, dopuszcza się zamieszczenie informacji o współfinansowaniu na opakowaniu/etui produktu, które powinno być dostępne i przechowywane w jednym miejscu wraz z użytkowanym produktem. Przykład naklejki informacyjnej znajdą Państwo w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu.

    Projekt graficzny publikacji wydanej w ramach realizowanego projektu

    Opracowując układ graficzny publikacji na zewnętrznej okładce należy zamieścić znaki graficzne w następującej kolejności: logo Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, logo instytucji, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do UE i EFRR. Dodatkowo na zewnętrznej tylnej okładce powinna znaleźć się informacja o współfinansowaniu publikacji.
    Przykładowe wzory publikacji znajdują się w Księdze Identyfikacji Wizualnej (tzw. Księdze Znaku) oraz Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu.



  • Projekt współfinansowany przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

    Wszelkie prawa zastrzeżone. Materiały prezentowane w serwisie są własnością AERONET Dolina Lotnicza.
    Kopiowanie materiałów bez zezwolenia zabronione.

    statystyka