Logowanie

Konferencje tematyczne
Kontakt

Prasa
Konferencje
Telewizja
Internet
Ulotki i poligrafia
inne
Gadżety promocyjne

Home Projekt Zadania Zasoby Publikacje Wskaźniki Dokumenty Konferencje Promocja Linki

Filmy reklamowe PKAERO:

  • Film w wersji angielskiej
  • Film w wersji polskiej
    


    Chronologiczna lista materiałów promocyjnych


    Artykuł 6.04.2009 r. - Dziennik Wschodni

    2009-04-06
    TV Polonia - 04.2009 r.

    2009-04-01
    Artykuł 21.03.2009 r. - Kurier Lubelski

    2009-03-21
    Artykuł z 17.02.2009 r. - Gazeta Wyborcza

    2009-02-17
    Artykuł z 17.02.2009 r. Dodatek do Gazety Wyborczej

    2009-02-17
    I Konferencja Inauguracyjna Projektu Kluczowego

    2009-02-13
    Bieżące informacje o realizacji Projektu Kluczowego

    2009-02-01
    I spotkanie PK przed I Konferencją ( inaugurujacą PK ) - 9-11 lutego 2009

    2009-01-08
    Wolnostojące tablice reklamowe projektu

    2009-01-02
    Serwis interentowy Projektu Kluczowego

    2009-01-01


    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
    Wytyczne odnośnie materiałów promocyjnych


    ZAKTUALIZOWANY Przewodnik po promocji Projektu Kluczowego

    Oznakowane nisko-cenne środki trwałe (poniżej 3 500 PLN) oraz aparatury naukowo-badawczej zakupiona w ramach projektu

    W celu oznaczenia środków trwałych należy stosować naklejki/plakietki informacyjne. Układ naklejki/plakietki powinien zawierać:

    • Logo Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska,
    • Logo Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
    W przypadku produktów o bardzo małych gabarytach, na których nie ma możliwości zamieszczenia czytelnej informacji o współfinansowaniu, dopuszcza się zamieszczenie informacji o współfinansowaniu na opakowaniu/etui produktu, które powinno być dostępne i przechowywane w jednym miejscu wraz z użytkowanym produktem. Przykład naklejki informacyjnej znajdą Państwo w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu.

    Projekt graficzny publikacji wydanej w ramach realizowanego projektu

    Opracowując układ graficzny publikacji na zewnętrznej okładce należy zamieścić znaki graficzne w następującej kolejności: logo Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, logo instytucji, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do UE i EFRR. Dodatkowo na zewnętrznej tylnej okładce powinna znaleźć się informacja o współfinansowaniu publikacji.
    Przykładowe wzory publikacji znajdują się w Księdze Identyfikacji Wizualnej (tzw. Księdze Znaku) oraz Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu.



  • Projekt współfinansowany przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

    Wszelkie prawa zastrzeżone. Materiały prezentowane w serwisie są własnością AERONET Dolina Lotnicza.
    Kopiowanie materiałów bez zezwolenia zabronione.

    statystyka