Chronologiczna lista materiałów promocyjnych
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | |
Wytyczne odnośnie materiałów promocyjnych
ZAKTUALIZOWANY Przewodnik po promocji Projektu Kluczowego
Oznakowane nisko-cenne środki trwałe (poniżej 3 500 PLN) oraz aparatury naukowo-badawczej zakupiona w ramach projektu
W celu oznaczenia środków trwałych należy stosować naklejki/plakietki informacyjne.
Układ naklejki/plakietki powinien zawierać:
- Logo Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska,
- Logo Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
W przypadku produktów o bardzo małych gabarytach, na których nie ma możliwości zamieszczenia czytelnej informacji o współfinansowaniu,
dopuszcza się zamieszczenie informacji o współfinansowaniu na opakowaniu/etui produktu, które powinno być dostępne i przechowywane w
jednym miejscu wraz z użytkowanym produktem. Przykład naklejki informacyjnej znajdą Państwo w Przewodniku w zakresie promocji projektów
finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie
Programu.
Projekt graficzny publikacji wydanej w ramach realizowanego projektu
Opracowując układ graficzny publikacji na zewnętrznej okładce należy zamieścić znaki graficzne w następującej kolejności: logo Programu
Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, logo instytucji, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do UE i EFRR. Dodatkowo na zewnętrznej
tylnej okładce powinna znaleźć się informacja o współfinansowaniu publikacji.
Przykładowe wzory publikacji znajdują się w Księdze Identyfikacji Wizualnej (tzw. Księdze Znaku) oraz Przewodniku w zakresie promocji
projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we
wdrażanie Programu.
|